2011

Igår var en fantastisk dag/kväll/natt....

Trots värk i kroppen, vilket jag inte haft på flera månader, så känns allt så upplysande nu. Jag har planer för morgondagen, planer för dagen efter och planer för min framtid. KÄRLEK och LYCKA ska stå i focus det här året, det har jag lovat mig själv. Den inre kärleken, den sanna kärleken och den ärliga kärleken. Den inre lyckan, den sanna lyckan och den ärliga lyckan...
Jag tror inte man hittar det totala lugnet och harmonin innan just det finns på ett eller annat sätt!

Jag vet vad jag kan och det ska jag ta tillvara på. All min energi, mina kunskaper ska jag lägga på mig själv, inte "ge bort det" till andra som min förmåga varit tills idag.

Jag fick ett mail av en vän för någon dag sedan, med ett tänkespråk klockrent som vatten:
"Du lär andra hur de ska behandla dig"... Tack Jane <3

Till dig:
Jag tror aldrig jag skrivit så många brev som då. Den tiden var speciell!

Nu har jag fått frukostbeställning av sonen: Bacon, macaronicheese med ägg i och förmodligen en ölsejdel med krossad is och mjölk=)

Kram och kärlek till er all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0