Tur!

OJOJOJ...hur kul var det inte hos mina fantastiska grannar då! Fuller och glada dansade de till Bob Marley och rocklåtar så det dönade i hela stugan!
Halv elva ringde sonen och ville ha hämtning. Han hade tydligen mött en del (h... ho.....) som sprayat ner jackan, så han var arg som ett bi och jag ännu argare. När man är arg och ska åka bil och ta sig fram fort, så bådar det aldrig gott! Strax här utanför var det polispådrag. Jag körde strax över sjuttio på femtioväg och höll ärligt och sannt på att köra över den stackars polis som stod och riktade en stor röd lampa mot mig!! Shit, vad säger man? "Har du bråttom" frågade han? "mm, det har jag faktiskt och jag är arg" svarade jag! Han ville givetvis se körkortet och tog fram blåsmakapären. Jag klarade mig undan fina böter i alla fall * pustar ut * Ibland ska man ha tur! 150 meter därifrån stod en Pikébuss och fler poliser...där fick jag i alla fall köra förbi och hastigheten hade jag inte hunnit få upp =)

Nä, nu är det dax att tända brasan, luta sig tillbaka och vara fantastiskt glad över denna dag!

Till dig:
Energikram!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Voj voj !?!? (h... h......) och polispådrag. Welcome to the djungle :)

2010-11-02 @ 23:21:49
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0