Hur många dagar är du?

Oj så längen sedan, jag hade nästan glömt bort bloggen.

Hej igen förresten =)

Om ni visste vad jag lärt mig under den här tiden, lyckligare än någonsin...det är jag det ;)
Allt behöver inte vara tipp topp för att man ska må bra, man behöver bara titta sig omkring så finns det där.
Man blir klokare med åren, det stämmer nog...kanske inte hos alla, men i genomsnitt? Man lär sig en massa varje dag och jag har levat i...hmm...365*36 plus minus någon vecka eller så...13140, jisses vad jag har dagar som jag lärt mig på *skrattar*

Hur många dagar är du? Kanske vi ska ställa den frågan istället för hur många år är du?

Till dig:
(Det betyder att du mår bra...det gör mig lycklig):




Kommentarer
Postat av: ztizze

Nääääää hade du "nästan" glömt bort bloggen ?? och jag som tyckte jag var dålig på att uppdatera min blogg :) Jag är inte bara lycklig jag är glad och tacksam också :) ROCK ON !!

2010-10-21 @ 21:33:08
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Anonym

skrattar Back in buiss...

2010-10-22 @ 11:18:10
URL: http://diagnospts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0