Glada vänners lag...

Lite mycket tankar och känslor nu...

I går hade jag en fantastiskt rolig kväll i goda vänners glada lag. Något jag gör alldeles för sällan nu för tiden, men det ska bli ändring på det från och med nu. Jag mår inte bra om den sociala biten inte får hänga med i svängarna. I kväll, efter att jag skjutsat sonen till stan på svir, då går jag över till grannarna och roar mig =)


* skrattar * hmm...nu knackade det på fönstret här och en av grannarna ropar "slit dig från facebook och kom över nu"!  Kanske det är dax. Jag ska bara, som alfons åberg brukar säga...jag ska bara!


Till dig:
Omställningar är inte alltid det lättaste, men kanske nödvändiga för att hitta sig själv igen!
Du klarar det, det vet jag <3

Ha en trevlig Lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0