Bakugans, gitarrer och slipdamm!

...sitter och väntar på att allt damm ska segla ut genom fönstret i sovrummet. Sen är det dax att lägga golv=)
passar på att titta in här en sväng.
Mycket har hänt de senaste dagarna, till det bättre. Jag kan inte säga annat än att jag mår riktigt bra! Lyssnar på den musik som finns tillgänglig och det är den i sonens rum. Hårdrock för hela slanten. Hans gitarrer står prydligt och varsamt uppradade i rummet. Förstärkaren, som jag hoppas han aldrig vrider på här hemma står lika prydligt den. Herre jisses, vem fick han allt ordningssinne ifrån?? Till och med sängen är bäddad här inne!
Går man in i lille-mans rum ligger det Bakugans överallt. En strumpa ligger på fönsterbrädan och sängen är i en enda röra *skrattar*  Så härligt olika de är mina guldklimpar!
Kram till er alla, idag är livet fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0