My miracle

Jag satt och läste i min gamla blogg i morse. Saker och ting har verkligen hänt bara det senaste året =)

"En gul fobi!

Åsså, damp posten ner igen, varje dag lika dant...jag hoppar till och går inte dit förrens ungarna lägger upp den på bänken. Då går jag dit, öppnar lådan...och föser ner allt och stänger! Sen är det frid och fröjd tills räkningarna ska betalas...då har jag inget val!
Den dagen samlar jag modet till mig, sätter mig ner och tar ett efter ett...tills de alla är öppnade och avklarade :(
Jag har lite panik för post och brevlådor, vill helst att de ska försvinna för gott...
Varför?
Under några år fick jag post jag var tvungen att öppna, läsa...jag kom ihåg att jag grät varje gång, satt och vaggade på golvet och hoppades på att någon skulle komma förbi och bara säga "nu räcker det, nu sätter vi ner foten HÄR och NU"... jag själv hade inte den styrkan!
Brev och gula postlådor...nej tack!"

Det här klarar jag gallant idag, nemas problemas =)



Något som har varit återkommande i alla mina bloggar är denna. Den säger så mycket och är så vacker.
Jag är stolt över dig Larris <3

Här har ni MY MIRACLE med Lars Jonsson



Önskar eder en fantastisk tisdag trots snö och kyla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0