Diss och en hiss!

Dagen började bra...

men vilken jävla fortsättning det blev.
Nu banne mej är det dax att lära sig det jag inte lärt mig.
Min terapeut påpekar om och om igen om hur jag ser på saker och ting, hur jag uppoffrar mig själv och att jag behöver lära mig att även JAG har rätt till mitt liv! Nu är det precis det jag ska focusera på!

Ni får ursäkta mig, men nu kommer min ilska i storm här inne!
Hoppa och skit...och heltst längst in i blåbärsskogen! Inget mer jävla "Ta N för givet", det kan jag bara spy på!
Nu är det bannemej NOG, tro mig!

Så, nu känns det bättre!

Sen vill jag i allt skit även HISSA och inte bara DISSA:

Min HISSA, tillägnar jag en person som betytt så mycket för mig under många, många år. En fantastisk människa som jag önskar allt gott. Jag tror inte ens han förstår hur fantastisk han är, hur mycket jag beundrar honom för den person han är. Han är en person jag är glad att ha i mitt liv...han gick rakt in i hjärtat och sitter där än.
Han har gett mig otroligt roliga, fina och mysiga minnen. Tack för att du finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0