Politikens dolda värld!

I går...

Ja, vad ska man säga om gårdagen...och dagen innan?!?

Först vill jag säga ett farväl till Åke och skicka en massa styrke kramar till min kära moster.
Även en massa styrke kramar till min vän P och hennes son, som hade en otroligt tuff tid i går.

Gårdagens nämndmöte var lärorikt och roligt, men tufft på många delar. Vissa politiker undrar man över om de har en skam i kroppen över huvud taget eller om den aldrig funnits! Det är ju pinsamt!
Vad jag lärt mig under den här perioden, är att man tydligen ska ha ha någon som talar för en för att komma någonstanns. Jag har vägrat när det gäller den delen. Jag har själv visat fram fötterna och gjort ett jävla bra jobb!
I går fick jag också ta lärdom av baksidan av politiken och hur val inom partier manipuleras och namn bara "försvinner"...men det ska jag strida för i dag=) För egen vinnings skull, det är något jag DIZZAR!
Man måste verkligen slåss med armbågarna, men om någon tror att jag ger mig för den sakens skull, har de nog aldrig haft så fel NÅGONSIN! =)

NITROZ BURNOUT TV4 sporten i går...
Har ni missat detta, så har ni verkligen missat något!
I somras var jag och fotade i Sundsvall och i går visade de från den helgen när jag var där. Vilken känsla, vilket drag! Japp, jag syntes i rutan jag med, där jag stod med kameran i högsta hugg. TV4 sport i stor text på ryggen och alldeles vanvettigt idiotiskt stod jag alldeles intill starten! Men känslan....WOW, vad gör man inte för en bra bild??
Min personliga favorit: Niklas Andersson från Näsviken. Den killen kan köra han! TDS....





Fart har jag alltid varit svag för...

Önskar eder alla en riktigt god helg!


Kommentarer
Postat av: ztizze

Du "DIZZAR" och jag "ZTIZZAR" :) Ha en trevlig fortsättning på helgen !

2010-11-13 @ 13:31:47
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0