Mitt hem är mitt batteri!

Hej alla läsare...

I kväll är det underbart här hemma. Jag myser när jag tittar ut genom mina fönster, ser jag snön ligger vit och tjock som ett duntäcke. Månen lyser upp så den nästan ser blåskimrande ut. Stjärnorna, underbara stjärnor. Jag har inte kunnat se dem så ofta när jag bott inne i stan. Det lyser för mycket, alla lampor tar bort sikten av dem. Men här, här kan jag se dem alla och det är vackert!

Trots saker som händer, tråkiga, jobbiga, påfrestande delar, så är allt bara så underbart här ute. Jag önskar jag kunde visa er i mina ord, men det måste upplevas.

I går var jag till graverna med min väninna. Hennes bror ligger alldeles intill lilla virvelvinden William och Söta Mikaela. Jag har berättat om de två barnen tidigare och jag brukar besöka dem med jämna mellanrum. Det gör fortfarande ont att gå dit vissa gånger och i går var det precis en sån dag. Jag fik verkligen skotta mig fram med vantar och skor...men det blev fint när det var klart =)

Jag undrar om man kan lägga in en musikfil här inne? Berätta gärna om ni vet om det ens går, då vore jag tacksam=) ....och ni skulle få höra min lilla åttaåring sjunga Boulevard of broken dreams! Vilken liten kille, så duktig på engelska=)

Nu blir det nanna av. Laddar inför möte i morgon med lite intressanta människor inom politiken =) Politik och marknadsföring...det är grejjer det!

Godnight sleep tight and dont let the flees bite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0