I dag!

Har precis oljat in köksbänken. Olivolja duger finfint, men nu får vi inte röra den på hela dagen. Hopplöst när man har fulla huset med folk! En ekskiva i köket är hur snyggt som helst, men oj så opraktiskt, vilket jobb!!
På väggen i mitt sovrum har jag nu fått fingrarna ur häcken och skrivit i en snygg metallfärg "Där månens strålar skimrar, där silverregn faller..." Så vackert och för mig har det en enorm innebörd =)

Saker och ting börjar smått bli klara i huset, men än är det mycket kvar, ni vet, som lister och sånt. Etaget ska göras klart osv, osv. Det får gärna ta lite tid, jag har ju hela livet på mig =)
Utsikten här är fantastisk. Altanen vetter mot havet och det syns även från kök, vardagsrum och Den äldste sonens rum...så vackert!

Jag tror jag ska fixa lite i hallen i dag. Det finns lite golvplankor kvar i skiffer. Kanske man kan sätta någon avlång sån på väggen där och göra ett ljusspel?? Ja, vi får se!

Mitt hus...min oas <3

Till dig:
Njut och Rock on ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0