Att bada...

När man ska koppla av är det väl meningen att man ska kunna komma till ro, ha det lugnt och skönt...bara njuta?
Ett bad, det låter väl avkopplande?

Igår skulle jag ta ett bad. Jag gillar inte att bada, men är man spänd och frössen, så är det ett bra alternativ.
Fyllde upp med varmvatten, hällde i badsalt, badskum och tände ljus. Sen klev jag i!
Det var underbart skönt, men mitt hjärta började klappa, fort. Så blir det varje gång jag ska ta ett bad. Jag klev upp efter bara några minuter...det gick inte att slappna av den här gången heller!

Det här är något jag måste komma över. Allt som har med vatten att göra ger mig panik, en ångest, så här har jag något att jobba med!

Kommentarer
Postat av: Uffematten

Hej!

Tackar för din kommentar hos mig och skickar en hel famn varma kramar till dig!!!

2010-02-09 @ 14:28:06
URL: http://uffematten.blogspot.com
Postat av: diagnosPTSD

Tack!

Ha en trevlig dag. Jag ska ut i solen en sväng och bara njuta =) och ta vara på den...



Kram

2010-02-10 @ 12:27:57
Postat av: Mange

Ja man tycker ju själv att man kan ha det lite "jävligt" ibland men om man jämför med det du gått/går igenom så inser man att man mer eller mindre har levt i en skyddad verkstad de senaste 13 åren. Ha en trevlig dag i solen.

2010-02-10 @ 14:22:03
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Tomina

Hei vennen:-)

Tenker på deg:-) klem!!!

2010-02-11 @ 09:07:32
Postat av: diagnosPTSD

Mange:

Tack för att du tittade in, jag tittade tillbaka på din sida, vilken var himla cool =)



Tomina:

Klem tillbaka min vän!

Ta hand om dig!

Snart är det sommar och dags för "den årliga" semestern...same as last year? =)

2010-02-11 @ 12:08:56
URL: http://diagnospts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0