Reflektion

Tänkte slå på stort och lägga ut en bild här idag, men alla mina foton är lååågt härifrån i en annan data :(

Ja det får bli enanan dag, typ nästa år eller så :)

"Ingenting är som det ska, likadant från dag till dag"...som Per Gessle sjunger, men det passar verkligen inte in. Hos mig är ingen dag likt den andra. Jag tittar tillbaka på året som gått och inesr att jag har fått så mycket under året som jag är tacksam för. Den ena vägen har lett mig in på en annan och jag är inte densamma som förut. Jag är klokare nu, vågar mycket mer när det gäller mina egna känslor. Jag mår bra och det som jag inte mår bra av... det mår jag snart bra av med. 
kärleken, den är viktig för mig och den har jag runt omkring mig i överflöd och inom mig. Det gäller bara att få ihop alla vackra bitar till en helhet! Ta vara på det som är sannt och rensa det som bara tar en massa negativ energi!
Jag är tacksam för alla er som finns, er jag har i mina tankar nu när jag skriver det här. Jag hoppas jag tillför lika mycket till er, som ni tillför mig. Älskar er var och en för den ni är <3

Idag sjunger jag, ganska rodnande...men jag sjunger!

En kryptisk, men ärligt omfamnande kram till er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0