Underbara morgon!

Idag är en fantastisk dag!

Solen skiner med ett leende och värmer in i själen, så jag har denna morgon flyttat ut på balkongen.
Där sitter jag med min latte, en stor mugg som jag visserligen får fylla på eftersom jag hinkar den sk drycken!
Ett block har jag också i knät och en blyertspenna. Sonen var vänlig att låna ut stt bästa sudd, för det kan behövas. En väninna till mig ska till Gotland under medeltidaveckan, där hon ska närvara vid ett bröllop. Så nu sitter jag och skissar på olika klänningar...underbart vackra klänningar de hade på den tiden!
Till vänster om mig har jag havet och när jag tittar rakt fram har jag de gamla röda sjöbodarna. Kan det bli bättre? Underbara morgon!


Jag önskar er alla en TOPPEN DAG!

<3

Kommentarer
Postat av: Uffematten

Så härligt det låter!!!

Hoppas resten av dagen blir lika lyckad!



Kramen!

2010-04-24 @ 15:32:39
URL: http://uffematten.blogspot.com
Postat av: ztizze

Det är alldeles för långt mellan inläggen på den här bloggen ;)

2010-05-03 @ 19:02:14
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0